onsdag 16. juli 2008

Lenge siden sist!

Ja nå var det jaggu lenge siden sist! Det eneste jeg kan unskylde meg med er at jeg har jobbet en del og min kjære darling har hatt bursdag:) Måtte jo da selfølgelig finne på noko koslig for han da;)
Dagen hans startet med at han ikke hadde fått sovi noe særlig den natta, så når min geniale plan om å stå opp føre han kl 6 for å lage til deilig frokost , var han allerede våken og det endte med at han stod opp føre meg og gikk for å dusje.. Jeg hoppet umidelbart ut av sengen for å mikse sammen en vaffelrøre fra toro, kjempe enkelt, bare å mikse pulveret med vann og smelte smør ;) Smaker kjempegodt! Jan-Rune blei endelig ferdig i dusjen og jeg hadde en nystekt vaffel klar til gutten min, han lyste opp som ett lite barn, tihi så søt han er :) Så blei ikke frokost på senga da, men blei vaffel med bringebærsyltetøy og te ved siden av! Han fikk også en av gavene, som var en dobbel luftmadrass som han kan ha med opp på hytta neste gang vi skal kose oss der :)
Men dagen til Jan-Rune var langt ifra ferdig ;) han hadde mye i vente, ikke bare tre gaver til ,men middag;)
Når Jan-Rune hadde reist til jobb, var det rett på kjøkkenet med meg , jeg miksa sammen en sjokolademousse fra Toro (again) og hadde den i en hjerteform fra disney ( skulle ønske jeg hadde digitalt kamra så jeg kunne lagt ut det jeg lagde og bilde av den søte hjerteformen! ). Etter det så marinerte jeg kyllingfilèten.
Når Jan-Rune kom tilbake i pausen sin hadde jeg sniki meg tilbake i seng alt, hehe var så trett.. men hørte han kom så da stod jeg opp. Det lille barnet Jan-Rune ville nemlig ha flere gaver så da fikk han resten av gavene som var, undertøy, svarte sokker med alle ukedagene skrevet på og selfølgelig ett smykke fra Alexander.
Middagen ble stekt kyllingbiter med ris/pommes frites og bearnaissaus;) Dessert ble sjokolade moussen, med knuste nonstop;)
Kvelden ble avsluttet med ungkaren på tvnorge og massasje på gutten min i 50min!
Men det var den dagen , skal legge ut noen bilder fra det jeg fikk i posten her om dagen fra hm=)
Cuddles
Heidi C

Ingen kommentarer: